Rodzinne ubieranie bożonarodzeniowej choinki jest jedną z najprzyjemniejszych świątecznych tradycji, na którą wiele osób czeka z niecierpliwością przez cały rok. Jednak nie wszyscy decydują się na samodzielne przystrojenie drzewka, nie wspominając o wielokrotnym wykorzystaniu ozdób choinkowych. Są tacy, którzy za odpowiednią stylizację świątecznej choinki są gotowi słono zapłacić. Są również tacy, którzy za odpowiednią cenę, są gotowi im pomóc.

Wbrew pozorom pomysł na prowadzenie tego rodzaju biznesu nie jest nowy, a Bob Pranga wraz z Debi Staron stylizują drzewka od 1984 roku. Ich spółka, Dr. Christmas, zapewnia przygotowanie niestandardowych dekoracji i wystrojów wnętrz. Jedną z pierwszych klientek duetu świątecznych projektantów była Kathy Hilton, która spopularyzowała ich usługi wśród swoich przyjaciół z Los Angeles. Obecnie korzystają z nich największe sławy Hollywood, świata mody i sportu, a wśród nich Whoopi Goldberg, Shaquille O’Neal, James Cameron, Heidi Klum, Kate Hudson, Christina Aguilera oraz Barbra Streisand.

Pranga i Staron dekorują wnętrza i stylizują choinki nie tylko na zlecenie celebrytów, ale wszystkich tych, którzy marzą o wyjątkowych świątecznych aranżacjach, a zasobność portfela pozwala im wprowadzić zamiary w czyn. Cena usług oferowanych przez Dr. Christmas waha się od 2,5 do 80 tysięcy dolarów. Najmniej wymagający klienci poprzestają na trzydziestominutowej konsultacji dotyczącej świątecznego wystroju, inni wybierają jeden z trzech najbardziej ekskluzywnych pakietów – Honda, Lexus lub Rolls Royce. Istotnym elementem oferty jest również gwarancja, że po zakończeniu świąt, dekoracja zostanie uprzątnięta.

Dr. Christmas dekoruje około dziewięćdziesięciu domów rocznie i choć święta trwają zaledwie kilka dni, sezon zaczyna się już w połowie listopada. Mimo to, wciąż nie jest za późno na założenie w tym roku własnej świątecznej działalności. Z doświadczenia Prangi wynika, że profesjonalna stylizacja choinki zajmuje zaledwie 45 minut. Więcej trudności może przysporzyć pozyskanie klientów…